Brouk New Beetle má novou tvář. Autíčko, které však nevypadá zrovna na to, že vyjelo z výrobní linky, spíše ze šroťáku. V tomto případě se však jedná o zdařilou reklamní kampaň, kterou připravilo studio Haribaabu Naatesan pod hlavičkou firmy Volkswagen.
Think blue beetle. Tak zní heslo uvedené reklamy, jež slouží jako ekologická informační kampaň, kterou si vyžádali výrobci tohoto známého modelu. Tento aktuální je vyroben přes 2800 kusů šrotového materiálu. Společnost se tím snaží upozornit na fakt, že značka Volkswagen je skutečně zodpovědná a podporuje zdravé životní prostředí i recyklování. A co byste dostali po rozebrání šrotového autíčka? Hromadu audiokazet, reproduktorů, plechovek, klávesnic, psacích strojů a stovky jiných materiálů. Například pro ztvárnění světlometů byly použity zmíněné reproduktory, počítačové myši pro blinkry a na kola byly použity části starého gramofonu.
Kampaň byla k vidění do 12. února v místě Kala Ghoda - festivalu umění v Mumbai. Nyní se přestěhovala do uměleckého muzea v Německu.
Zdroj a foto: www.designboom.com