Designér Patrick Norguet se odvážně pustil do návrhu vzhledu obchůdku světoznámého a oblíbeného jídelního řetězce McDonald´s. Tento fastfoodový gigant tak možná projde obnovou a rekonstrukcí do svěžího designu.
Francouzi možná dříve pohrdali potravinami tohoto typu, nicméně nyní se prý k němu nestydí přihlásit a do jednoho z „meků" si klidně zajdou. Značka se tedy může zřejmě poplácat po rameni, že na světě má o další a další spotřebitele více. Je však nutné říci, že i řetězec McDonald´s od dob svých začátků musel leccos podstoupit, změnit, upravit. Musí jít, stejně jako jiné potravinové řetězce a všeobecně obchody, s dobou a přizpůsobovat se stále náročnějším zákazníkům. Například ve Francii údajně využívají přísady do jídel z místních zemědělských plodin. Na trh ve Francii také řetězec přišel se zcela novými druhy kávy McCafé, kam spadá i vylepšené espresso a dokonce s těstovinami. A nyní se prodejce rozhodl, že musí také oprášit svůj vzhled, tak si nechal udělat návrh na jednu svou pobočku, a to přímo v Paříži.
Nová identita prodejny McDo (jak bývá řetězec ve zkratce uváděn) je zaměřena na návrat ke kořenům této značky, a to doslovně. Regálové překližky jsou zde z březového dřeva a rozprostírají se do celé prodejny, vytváří tak zcela jinou atmosféru. Objeví se zde i objednávky, které můžete zadávat pomocí digitálního terminálu. Tradičně tu však zůstanou místa ke stání i k sezení. Norguet vybral paletu bílé s výraznými akcenty, včetně začlenění typických barev McDonaldu - červené a žluté. Nebál se však do novodobého stylu zařadit i část dřívějšího, který představovaly například kovové židličky či šedá keramická podlaha. Nová designová prodejna je zatím ve zkušebním provozu na Villefranche-de-Lauragais a na dalších šesti umístěních se v současnosti pracuje.
Zdroj a foto: http://www.patricknorguet.com/