V letošním roce se značka H & M rozhodla vydat kolekci s názvem „Fashion Against AIDS". Slouží jako kampaň, jejímž cílem je zvýšit finanční prostředky i osvětu. Doposud věnovala více než 41 milionů švédských korun pro Designers Against AIDS i pro různé další mezinárodní projekty zaměřené na HIV a AIDS. A protože je poselství o HIV a AIDS stejně důležité jak pro mladé ženy, tak i mladé muže, přináší tato sportovní unisex kolekce pro každého z nich něco. Bude k dispozici od 26. dubna v obchodech H & M a 25% výtěžku z prodeje poputuje mládeži postižené tímto virovým onemocněním po celém světě.
„Chtěli jsme vytvořit unisex kolekci ve sportovním duchu," řekla Ann-Sofie Johansson, vedoucí designu v H & M. „Byl to opravdu osvobozující zážitek myslet na tvary, řezy a struktury bez ohledu na to, pro které pohlaví jsou vhodnější. Klíčové kousky jsou v podobě T-košilí a sportovních bund na zipy, které mohou být nošeny k různým příležitostem. Kolekce FAA je velmi důležitá a zásadní, protože se snaží upozornit lidi na problémy spojené s HIV a AIDS," dodává.
Ženy se mohou oblékat podobně i pohodlněji jako muži. A muži se naopak naučí více než kdy jindy pracovat s designem svého oblečení. Výchozím bodem je tvar a detail, klíčovým heslem pak komfort. Bundy i košile se v tomto případě stanou osobitější, mohou být různě kombinovány s dalšími kousky oděvů. Ženy i muži mohou současně nosit stejný druh oděvu, jen jinak přizpůsobený svému stylu i pohlaví. Barvy budou více přírodní a pastelové, což znamená, že je skutečně mohou nosit všichni - i bez ohledu na věk. Stejně tak ostatní části oblečení budou pro ženy i muže jako stvořené a budou se s nimi dát dělat doslova zázraky. Každá osoba se v nich může perfektně vyjádřit a najít svůj vlastní vytoužený styl.