Japonští návrháři Nendo s pompézností dokončili interiéry showroomu v Tokiu pro obuv světové značky Puma, kde jsou jednotlivé kousky vystavovány na stupíncích dřevěných schodišť. Vnitřní vybavení prodejny pak doplňují ještě betonové sloupy i rozesetá loga všude tam, kam se podíváte.
Nachází se v městské čtvrti Aoyama a její design v sobě kombinuje tiskovou i společenskou místnost, poprvé sloučenou do jednoho prostoru. Puma House Tokio je víceúčelový projekt, který lze použít i pro výstavy, různé události a instalace, předvádění a uvádění produktu na trh i pro mediální meetingy. Je dokonce k dispozici k pronájmu.
„Do našeho promyšleného designu showroomu jsme se snažili vhodně zakomponovat schodiště, které lemuje to stávající a ovíjí se kolem něj. Avšak tyto schody nebudou sloužit lidem, ale jako podstavec pro jednotlivé druhy sportovní obuvi značky PUMA i jako kompoziční prvek, který celému prostoru dává speciální znak a punc jedinečnosti," uvádí designéři z Nenda.
Výsledný efekt silně připomíná naši každodenní fyzickou zátěž či pohyb, kdy vybíháme do schodů a ze schodů. Vizuálně napodobuje spojení stadionu a podia, čímž dává typické vyznění botám této značky, které se neodmyslitelně váží ke sportu. Schody přinášejí pocit pohybu do interiéru, umožňující trojrozměrnou prezentaci obuvi, která plně využívá místo, ve kterém je a dokáže okouzlit návštěvníky svými půvaby ze všech stran a neomezeně.
Zdroj a foto: dezeen.com, Daici Ano