Vzpomenete si, co některé z nás učili na školách? Že právě chytrý a poutavý obal výrobků je jedním z nejdůležitějších faktorů, který dokáže přilákat klienty k používání konkrétního produktu. Jedno takové pestré a zábavné řešení se Vám nyní nabízí.
Atraktivnost! To je hlavní heslo. Už proto, že první v obchodě většinou pátrají oči, a pak do akce nastupuje rozhodování. Ovšem pokud se rozhodnete, že chcete ohromit zákazníky, je třeba také promyslet, zda bude mít obal „hlavu a patu". Zkrátka smysl a skutečné využití. Dále by se mělo také zvážit, zda bude obal šetrný k životnímu prostředí a zdraví, proto by neměl obsahovat žádné toxické materiály. To by Vám také mohla, i když nechtěně, třeba polovina klientů „odpadnout". Dokonce i barvy hrají klíčovou roli, takže nepodcenit. A to ruská společnost Kian skutečně nepodcenila.
Agentura se odvážně a s vírou pustila do formování a kreativního pojetí balíčku pro sojové mléko s názvem Soy Mamelle, které je čistě vegetariánské. A lidé s takovým zaměřením a vyznáním mají v oblibě především zelenou barvu. Značí svěžest, přírodu, ekologii, atd. Navíc má konkrétně toto mléko představovat významný zdroj vlákniny, vápníku a dokáže znatelně snížit hladinu cholesterolu v lidském těle. Aby těmto uživatelům byl výrobek bližší a přátelštější, navrhli pro něj láhev ve tvaru kravského vemínka. Současně aby upozornili na to, že sójové mléko je téměř totožné s kravským.
Obal je velikostně přizpůsoben konzumaci pro jedince i rodiny. Menší balení je ze skla, větší z latexového materiálu. „Struky" jsou vyrobeny ze speciálních armatur a vybaveny dávkovacím systémem, který umožňuje, aby bylo z láhve naléváno mléko hned několika lidem naráz. A zejména to je dělá živější, zajímavější a zábavnější. Pokud je tedy někde zahlédnete taky, neváhejte a vyzkoušejte!
Zdroj a foto: www.kian.ru