Cioccolato je v podstatě cukrárna s mnoha vynikajícími výrobky, které jsou vysoce specializované a originální. Obchůdek si najal návrhářský tým Savvy Studio pro svůj úplný rebrand, interiérů i exteriérů. Pečivo a dekorace se stanou klíčovými prvky komunikace směrem k návštěvníkům a potenciálním klientům. „Nová vizuální identita obchůdku bude skutečně do puntíku sladká a slavnostní. Použili jsme pestrobarevné prvky i památné věty, které do podobného stylu dobře zapadají," vypráví členové studia.
Cioccolato vyrábí vlastní druhy pečiva. V posledních několika letech o něj však významně vzrostl zájem. Obchůdek takovým výzvám musí pochopitelně čelit, což se stalo také důvodem pro kompletní změnu. Značka se potřebuje ještě více odlišit od své konkurence, a více tak vyzdvihnout svou pravou podstatu a jedinečnost, tedy svůj základ úspěchu. Hlavní koncept rebrandingu má však přece jen shodné znaky s tím předešlým, jen je v mnohém vylepšený. A to například ve vybavení, v uspořádání obchůdku, v balení produktů i designu celých interiérů. Bílé stěny jsou zdobené barevnými údaji o firmě, obchod se stává skutečným festivalem zářivých barev. Savvy Studio přišlo s kreativní myšlenkou, že by butik měl být skutečně moderní a ve světlých barvách a nezapomnělo přitom ani na sklady, které proměnou zkrásněly. Například přísady jako je mouka a cukr jsou tu uchovávány ve zdobených sklenicích, které mají své poklopy „posety" topingem, stejně jako i dortíky, které zde můžete zakoupit. K vidění jsou na prodejně i LCD displeje a zábavné plakáty.
Zdroj a foto: www.savvy-studio.net