Čtyři dny plné inovací, trendů a designu přináší i letos mezinárodní podzimní veletrh spotřebního zboží Tendence 2013 ve Frankfurtu nad Mohanem
Veletrh Tendence je ukazatelem trendů pro druhou polovinu roku. Představuje to nejlepší pro nadcházející podzim, zimu a Vánoce a nabízí první přehled kolekcí pro jaro a léto příštího roku.
Ve dvou hlavních produktových sekcích - Living a Giving - nabídne veletrh Tendence exkluzivní designové produkty: nábytek a zařízení, bytové doplňky, domácí a bytový textil, floristické potřeby a slavnostní dekorace, ale i celou řadu dárkového portfolia od individuálních dárkových předmětů přes moderní lifestylové produkty k prvotřídním šperkům. Nováčkem v produktovém spektru je sekce hodinek v trendovém designu.
Ecostyle a Webchance
Souběžně s veletrhem Tendence budou na frankfurtském výstavišti letos probíhat dvě nové akce - veletrh Ecostyle a veletrh Webchance. Veletrh Ecostyle je nový veletrh pro udržitelné lifestylové a designové produkty. Tímto veletrhem rozšiřuje Messe Frankfurt své portfolio veletrhů spotřebního zboží. Důležitým aspektem tohoto veletrhu je dohled speciálně sestaveného poradního sboru nezávislých a mezinárodně uznávaných expertů, který má za úkol zajistit vysokou ekologičnost vystavených produktů. Ecostyle je evropský veletrh ilustrující dnešní atraktivitu a rozsah ekologických výrobků.
Veletrh Webchance pak dává velkou příležitost malým a středním obchodníkům získat podrobnější informace o efektivních způsobech internetové inzerce a podpory prodeje.
Ani letos nebudou na veletrhu Tendence chybět speciální doprovodné akce jako program pro mladé talenty s názvem „Talents". Tento program umožňuje mladým designérům z celého světa představit veřejnosti na mezinárodním veletrhu výsledky svých kreativních snah v oblasti spotřebního zboží, nábytku a bižuterie. Je to skvělá příležitost, jak navázat kontakty pro budoucí profesionální kariéru a rozšířit si databázi případných klientů.
Atraktivní prostředí silných značek z celého světa je magnetem pro největší obchodníky ze sektoru spotřebního zboží - dává jim příležitost sestavit si zde bezkonkurenční prodejní sortiment pro druhou polovinu roku, získat přehled o novinkách na trhu a objevovat nejnovější trendy.
Zdroj a foto: www.tendence.messefrankfurt.com
VIDEO :