Inovace, trendy, design - to vše naleznete na mezinárodním podzimním veletrhu spotřebního zboží Tendence 2012 ve Frankfurtu nad Mohanem
Veletrh Tendence je přehlídkou nepřeberného množství nápadů, inovací a designového zboží. Udává trendy pro druhou polovinu roku, představuje to nejlepší pro nadcházející podzim, zimu a Vánoce, ale přináší i náznak trendů jarní a letní sezony příštího roku. Účastníci z celého světa mají pět dní na to, aby zhlédli exkluzivní a stylové výrobky a inspirovali se novými nápady ve dvou hlavních produktových sekcích - Living a Giving.
Living prezentuje bytové doplňky, domácí a bytový textil, floristické potřeby a slavnostní dekorace. Giving nabídne celé dárkové portfolio od individuálních dárkových předmětů přes moderní lifestylové produkty k prvotřídním šperkům.
Messe Frankfurt podporuje český design a české výrobce
Německá veletržní společnost Messe Frankfurt, která každoročně na svých veletrzích hostí okolo 250 českých vystavovatelů, se rozhodla podpořit český design a české výrobce, a stává se proto jedním z hlavních partnerů Cen Czech Grand Design a zároveň partnerem kategorie Výrobce roku.
„Český trh spotřebního zboží v sobě nese podle našeho názoru velký potenciál - a to zejména v designově orientovaných odvětvích. Velice nás potěšila možnost spolupráce s českou společností Profil Media a s ní spojená podpora českého designu v rámci jejích aktivit - Designbloku, Cen Czech Grand Design a ocenění Výrobce roku. To nejlepší z českého designu bude pak představeno na mezinárodních veletrzích spotřebního zboží a designu - Ambiente a Tendence ve Frankfurtu nad Mohanem -, které českým výrobcům a designérům otevřou dveře k navázání nových obchodních příležitostí nejen v Evropě, ale po celém světě," říká Detlef Braun.
„Prezentace na jednom z nejvýznamnějších evropských veletrhů může českým výrobcům výrazným způsobem otevřít cestu na zahraniční trhy. Rozhodnutí Messe Frankfurt podpořit české firmy vyjadřuje zájem o dění na našich trzích, které mají ke svým sousedům tradičně blízko. Věříme, že vzájemné partnerství přinese nejen marketingové, ale i obchodní výsledky a bude dalším krokem k budování dobrých vztahů mezi Českem a Německem," říkají Jana Zielinski a Jiří Macek, pořadatelé Cen Czech Grand Design.
Start kariéry: Talent a Next
Kromě ryze obchodní náplně veletrhu podporuje společnost Messe Frankfurt i začínající tvůrce, kteří teprve hledají příležitosti se realizovat. Program Talents dává mladým designérům z celého světa šanci představit veřejnosti na mezinárodním veletrhu výsledky kreativních snah v oblasti spotřebního zboží, nábytku a bižuterie. Studenti, čerství absolventi, mladí designéři a designová studia zde nejenom dostanou prostor vystavit své projekty, prototypy a první malé série výrobků, ale mohou jejich potenciál také hned otestovat při hledání případných výrobců. Je to skvělá možnost, jak navázat kontakty pro budoucí profesionální kariéru a rozšířit databázi případných klientů. Programem Next pomáhá veletrh Tendence mladým firmám, které chtějí dělat špičkový design, mají již určité zkušenosti a budují své místo na trhu. Další formou podpory je snížení nákladů pro prvovystavovatele prostřednictvím tzv. Newcommer packages.
Záruka kvality
Kvalitu veletrhu reflektují dvě ceny, které jsou v rámci Tendence každoročně udíleny. Ocenění Home & Trend uděluje kvalitativní referenci nejlepšímu inovativnímu produktu v šesti kategoriích. Vítěze vybírá nejen odborná porota, ale i zákazníci, kteří tak mají možnost podílet se na hodnocení kvality výrobků. Dále je s veletrhem Tendence spojena Státní cena Hesenska za německé umění a řemesla; letos bude udělena již po dvaašedesáté. Je to jedna z nejvýznamnějších německých cen v oblasti umění a řemesel a je určena k ocenění kreativity a umění špičkových německých umělců a řemeslníků.
Zdroj a foto: http://tendence.messefrankfurt.com